Päiväkirja (74)
Tak shrnutí roku společně s recenzemi vyjde o něco později...
Jinak, leden s únorem jsem trávil sledováním hlavně českých filmů a byl jsem pouze 2x v kině na Nočním Koupání a Premiantce. Ale doufám v lepší časy, a ať ho mám více na psaní!
Říjen velmi marný ‘23
V kině pouze a jen ne až moc kvalitní horor jako drama Vymítač Ďábla: Zrození víry a nejdelší film v kině Zabijáci rozkvetlého měsíce. Jinak v domácí polonemocné projekci Zlatá Labuť 2, Kriminálka Anděl 5, Ochránce, Dr. House 4, Saw III a Saw IV společně s Angry Birds Toons! A zítra mne bude opět trápit Růžová Ordinace 2 série 3. epizoda 60 společně s Dr. Housem sérií 4. epizodami 13 a 14. Ať už je listopad…
Překrásný začátek podzimu ‘23
Sestra II, Přízraky v Benátkách, Bod obnovy, After: Odloučení, Stvořitel a Saw X!!!
Comic-Con Prague ‘23
Po sobotním navštívení 4. Českého Comic Conu jsem docela nadšen, ale i zklamán.
1. Nadšen kvůli třem perfektním hercům, které jsem mohl vidět naživo. Kvůli potkání a vyfocení s Medojedem. Kvůli kvalitním hororovým kostýmům. A hlavně kvůli něčemu novému a zatím dobrému, co zde v ČR existuje.
2. Zklamán kvůli jemně předraženým věcem. Kvůli neochotě pracovníků. A hlavně kvůli anime-cosplayerům, kteří vypadali hrozně.
Takže, akce by se mohla zlepšit, ale jinak poprvé kvalitní návštěva Prahy🤓👌🏼
KINO 2Ø22
Celkem v kině: 36x
Nejlepší zážitek: Moonfall
Nejlepší filmy: Menu a Sirotek: První oběť
Nejlepší efekty: Avatar: The Way of Water
Nejlepší zážitek doma: Fresh a Barbar
Nejlepší divadelní představení: Jesus Christ Superstar
Nejlepší herci: Ralph Fiennes a Jiří Langmajer
Nejlepší herečky: Florence Pugh a Isabelle Fuhrman
Nejlepší zpěváci: The Weeknd, Will Ferrell a zpěvačka Faouzia
Nejlepší hudební album: Curtain Call 2
Top 5 songů: 1. Con la Brisa 2. Star Walkin' 3. Hafo 4. Lighthouse 5/1. Catch Me If You Can 5/2. One More Time
Nejlepší pokračování: Sirotek 2, After 4, Thor 4, Doctor Strange 2, Avatar 2, Top Gun 2
Nejlepší animák: Proměna
Nejlepší „dokument”: The Backrooms: Subject
Nejlepší pořad: Mikýřova Úžasná Pouť Internetem
Nejlepší seriál(y): Moonknight a trailer na The Last Of Us
Vzpomínky: 1. Film - Sirotek: První oběť
2. Seriál - Dickinson
3. Song - Afterlife
NEJHNUSNĚJŠÍ KOMENTÁŘ NA SVĚTĚ
Já stále nechápu, jak tenhle (zřejmě) člověk může psát takovýhle odpad. Odpad nejsou filmy a seriály které on hodnotí, ale jeho rasisticko-homofobní „komentáře”!, které nedávají smysl a ve kterých není nikdy ani zmínka o daném projektu. Žije jen proto, aby mohl být to nejodpornější monstrum na tomhle světě.
Julio 7/22
Dnes, 31.8. píši kvalitno-nekvalitní červenec. Na červenci byl doopravdy nejlepší projekt seriál Dickinson, který mne celý bavil - možná až na 3. sérii - ale byl jak parodií na 19. století, tak i na samotný život Dickinsnové. To mne na tom nejvíce zaujalo. Ale také hlavní představitelka, Hailee tvořící pár s Ellou Hunt. V té době neobvyklé, ale zajímavě feministické. Chválím i výběr strašné hudby, která k tomu seděla, obsazení, scénáře atd. Nejlepší epizodou je Wild Nights. Dále jsem zhlédl velmi historický film, kde to šlo z nich až cítit. Ano, myslím Královu přízeň. To bylo tak nudné, až se na to skoro nedalo dívat, ale chválím Scarlett a Erica za kvalitní herecké výkony. Jinak i Hawkinga, Halideye, Dr. Strange společně s Úžasným Human-Spiderem. Dále jsem byl 2x na Thor: Láska jako Hrom a byla to taková komedie, že jsem se u toho pobavil snad jako celé kino! Chválím roli Thora, Dia, Valkýry, Nebuly a dvou koz. Následoval horor Pojď si hrát, aneb Come Play, který mne absolutně nezaujal a neviděsil. Chválím nápad a výkony jinak asi nic. Byl jsem rovněž jak na Thorovi 2x, tak na Elvisovi poté po 2. a po 3. - nevyhozené peníze! Překvapil a okouzlil svým nádherným prostředím a scénami krásný film Maják, na kterém vidím vše pozitivně. +- R.I.P.D. aka URNA - aneb U RYANA NENÍ APLAUSE byl právě ten kvalitno-nekvalitní film, který nedával zmysel, ale bavilo mňa to. Po dokoukání Dickinsnové následoval hnusný film Barva z vesmíru, který fakt nejde pochopit, a raději ani nechci. Ne, fakt, protože to je sice hezký film - ty efekty, výkony, nápad to jo - ale jinak hnus. A máme tu poslední film s hromadou černochů, takže automaticky oblíbený film - Norbit, ve kterém Eddie zahrál ne jenom retarda, ale i ženu a i číňana! Sranda od začátku do konce. Takže, to je spíše seriálový July!
Juno 6/22
Takže, dnes 31.7. píši shrnutí června - logic. Ale i tak mám své pocity z filmů stále v sobě. Když začnu od začátku června, tak vidím Vyšší Princip - 5 hvězd fakt ne, protože je to z velmi podivného období. Já jsem oficiálně zastáncem filmu Anthropoid, který je přímo v dějí události. I přesto se mi tento film líbil. Dále 3, aneb 6 díl nekonečné série Jurský Park/Svět - lidé kritizují toto přírodní dílo zřejmě z neznámého důvodu, protože to není typ filmu, který se snaží naplácat vše do jednoho filmu z předchozích, ale vytvořit poctu a ukázat více z daného univerza. Bradley zřejmě nikdy nepřestane udivovat, jako mé ZŘEJMĚ - Midnight Vlak vytváří další nový druh hororu, který i přes své krvavé scény, dokáže udělat tak nesmyslný konec, že z toho nakonec vznikne romantický thriller. Nikča Klec s panem Mahdalem a jejich Nezvratný osud - Proroctví není proroctví, ale klasica sci-fi film, který akorát příliš čerpá z bilbe a Hunger Games. Btw, až na konec je to dobrý film. Ach ta Francie Francie Frrr - Co jsem komu já udělal, že nikdo nechce natočit více takýchto filmů. Francie s černým humorem je super kombination, ale stále jsem neviděl 3:( Jak udělat kvalitní bumbibumbi, aneb Kvaska - konečně jsem měltu možnost vidět nějaký další film s paní Lucií, kromě Perfektní kissss. Kvalitní zpěvačka a dabérka v tomto filmu s písněmi mého dětství. Prostě super. I got my hair! - Vlasy jsou součást těla, ze které někdo prostě dokázal natočit anti-rasistický muzikál s good songy. Asi tak, no. E. A. Poe, aneb Strange experiment - který není experiment, jen kvalitní detektivka. Něco jako Lék na život, jenom ne tak hnusné, spíše jenom s odbornými výrazy. Ale poté se objevil - konečně - The King of the Rock ‘n’ Roll - Elviiis Presleeyyy! - ten film je taak kvalitní, že ve kvalitě dohnal i Rocketmana! Jen tak dál. K filmu s názvem Dítě fakt nemám co říct - bylo to nudné jako film Kid… aha!, to je ten stejný film. A na závěr jsem viděl po několika letech Saw, ne teda Zlověstné ticho, ne tedy Billy Elliot - aneb život baleríny, která nechtěla být boxerem. Kvalita britských filmů neomrzí, ale tohle trošku zaváhalo. Btw, Jamie Bell - super role. Tak, to je kvalitní, trochu nudnější červen!
A NESKUTEČNÝ ZÁVĚR 5’22
Aaaaa, je tu závěr máje. Takže to nejkratší a nejlepší na konec. Mezi posledními jsem viděl jak hudebně, tak i scénáristicky kvalitní film jménem Sebevražedný Oddíl. Fakt to krásně vzalo prvky z předchozího S.S. Takže super James Gunn, super krev a násilí, super hvězdice(taky docela dívny Kaiju), a i super Rímsko/Sylvestrovský žraloček. No a potom přišel nejlepší film půlroku - TOP GUN: Maverick! Při sledování to byl neskutečný zážitek. Hlavně chválím Milese, protože dokázal udělat neskutečný výkon např. oproti Fantastic Four nebo Rezistence Trilogy. A poté nejlepší český film všech dob… Tři Tygři ve FILMU se svým okouzlujícím Jackem co se potí! Ostrava!!! humor nade vše + favorite theater herci s nejlepším humorem. Takže, to je za květen zase vše. Hlavně doufám, že ty ovečky jsou v pořádku:)
KVALITNÍ PRŮBĚH, DOSLOVA 5/22
No a tak byla taka menší pauza. Dále jsem v kině na velmi kvalitním remaku se Zacem Efronem - Žhářka. Klidně to můžou všichni kritizovat, že to bylo nudné, že se tam za celý film nic nestalo. No ale já jsem se u toho dokonce bavil až tak, že při scéně s tou kočkou, jsem dostal neskutečný záchvat smíchu, že jsem snad vyrušil celé kino (btw, celkem jsme tam byli 4). O víkendech jsem sledoval 3 kvalitní a 1 průměrný film: Musím vychválit práci s kamerami a výběr lokace u Grave Encounters 1 i 2. A taky to, že to bylo v podstatě filmové Outlast. (super scénáře). Dále Takr & Dejl verSUS Zlo. Velmi kvalitní komedie která vlastně ani není horor, protože se tam všichni pozabíjejí všichni (krásně naparodováno ve Scary Movie 5) + super Alan Tudyk. Ale ten další,..no asi tak. Jako Jumanji Vítejte v Džungli je suprovy film, ale když máš Skálu a odebereš ji videohru, dostaneš pouze Vítejte v Džungli, ve které bych být nechtěl. Zachránil to pouze humor S.W.Scotta. Ok, to bylo fakt doslova Proběhnutí!
ZAČÁTEK MAY’22
Dokoukávání seriálu WandaVision bylo velmi kvalitní, tak jako celý seriál Loki, který byl neskutečně kreativní a plný emocí - jak vtipně, tak i dramaticky (hlavně konec). Ale hlavně vidět celý seriál za jeden jediný den bylo ještě lepší, ano myslím What If..?/Co kdyby..? Bylo to pouze z jediného důvodu, a to proto, abych mohl ve stejný den jít na pana Dr. Jiného již po Druhé! ,,And the dumbest man alive, Reed Richards”. A ano, v kině jsem ho celkem viděl 3x. Idk wh. Takže tak to začalo.
4PRIL ‘22
Duben byl velmi skvělým měsícem! Mezi nejlepší filmy za duben řadím: Poslední noc v Soho - prostě něco neskutečného. Chlast - ukázka Čechů v akci + Mads. Po čem muži touží 2 - jinak propracované oproti 1 + větší komedie. Na odstřel - Zeus se předvedl v jedné z nejlepších rolí. A Vlk z Wall Street - po dlouhé době fakt skvělý film: jak herci, tak i hudba, příběh atd. Naopak mezi ty nezábavné nebo nebyly přímo takové, jaké jsem chtěl patří: Ježek Sonic 2 - jako je to podle hry, ale moc dětské oproti skvělé 1. Fantastická zvířata 3 - vůbec ne jako 1, spíše jako 2-chybí tomu napětí. X-men série - nové díly výborné, ale ty staré. A Projekt Adam - hrůza, příběh o ničem, kluk otravný, jen Ryan, Zoe a Mark to zachránili. Takže to je za Apríla vše!
NEJLEPŠÍ FILM MA3CH 22
Celá, stále rostoucí série je mistrovské dílo. Ale 6 byla úplně něco jiného. Jak herecky tak i hudebně. Jinak i 5, konec 7 a 8 jsou jedny z nejlepších dílů.
NEJEMOCNĚJŠÍ MOVIE 2/22
Film přesně ukazující lidstvo takové, jaké je.
BEST OF ÚNOR 22
Zřejmě je to tak.
KOMEDIE LEDEN 22
#mclovin
NEJLEPŠÍ RE-PREMIÉRA 22
Po dlouhé době, a pořád skvělé. Možná lepší…
NEJLEPŠÍ FILM #1 2021
Není lepšího filmu, nemám k tomu co více říct. Spider-Mani = super, Daredevil = super, Venom = super, všichni záporáci + zbytek postav = super. Jen nesmyslný konec, ale super Doctor Strange 2!!!
NEJLEPŠÍ FILM #2 2021
A nejlepším hercem roku se stává Kumail Nanjiani!
NEJHORŠÍ S NEJLEPŠÍMI EFEKTY 2021
Obsazení a efekty, dobré. Ale ten film nemá bez těchto dvou věcí smysl vidět.