Suosikkiohjaajat (4)
Lars von Trier
Parhaat elokuvat:
Valtakunta (1994) (sarja)
Breaking the Waves - Aallonmurtaja (1996)
Dogville (2003)
M. Night Shyamalan
Parhaat elokuvat:
Kuudes aisti (1999)
Signs (2002)
Unbreakable - särkymätön (2000)
Takashi Shimizu
Parhaat elokuvat:
Ju-on: The Grudge (2002)
Džuon (2000)
Tomie: Re-birth (2001)