Suosikkiohjaajat (10)
Jedeme na stejné vlně. Jeho filmy jsou zdánlivě chladné, přesto však plné spalující vášně. Obdivuji ho.
Woody Allen
Parhaat elokuvat:
Död och pina-skjut inte Napoleon (1975)
Annie Hall (1977)
Hannah och systrarna (1986)
Sergio Leone
Parhaat elokuvat:
Harmonika - en hämnare (1968)
Den gode, den onde och den fule (1966)
Det stora gangsterkriget (1984)
Karel Zeman
Parhaat elokuvat:
Ihmemaailman salaisuudet (1955)
Velhon oppipoika (1977)
Salaisuuksien saari (1958)
Chia-Liang Liu
Parhaat elokuvat:
The Martial Club (1981)
Zhong hua zhang fu (1978)
Jui kuen II (1994)
Madlax a „Tsubasou“ si získal můj obdiv. Trademark: skvělé spojení obrazu a hudby.
Shin'ichirō Watanabe
Parhaat elokuvat:
Animatrix (2003)
Cowboy Bebop (2001)
Genius Party (2007)
Mistr komedie, v jednom tandemu se Stephenem Chowem dokázal s mojí bránicí neuvěřitelné, a přitom vypadá tak nenápadně. Jsem jediný v jeho fanklubu? Smutné. :-)
Jiří Strach
Parhaat elokuvat:
Operace Silver A (2007) (TV elokuva)
BrainStorm (2008) (TV elokuva)
Ztracená brána (2012) (sarja)