Hour, The

(sarja)
  • Yhdistynyt kuningaskunta The Hour
TV spotti
Yhdistynyt kuningaskunta, (2011–2012), 11 h 53 min (Pituus: 59–60 min)

TV-sarjan luojat:

Abi Morgan

Käsikirjoitus:

Abi Morgan, Nicole Taylor, George Kay

Näyttelijät:

Dominic West, Romola Garai, Ben Whishaw, Burn Gorman, Anna Chancellor, Lisa Greenwood, Oona Chaplin, Anton Lesser, John Bowe, Tim Pigott-Smith (lisää)
(lisää ammatteja)

Kaudet(2) / Jaksot(12)

Juonikuvaukset(1)

Lontoo, 1956. BBC:n Lime Grove Studio on lanseeraamassa uutta ajankohtaisohjelmaa nimeltä "The Hour". Ohjelman ytimen muodostavat kolme varsin toisistaan poikkeavaa toimittajaa: arvoituksellinen, miesten maailmassa taisteleva intohimoinen nainen, tuottaja Bel Rowley, hänen paras ystävänsä ja peräänantamaton reportteri Freddie Lyon sekä hurmaava, loistokontaktit omaava ankkuri Hector Madden. Freddien tarttuessa merkittävään, mutta kiistanalaiseen jymy-uutiseen, syöstään kolmikko keskelle kiivasta poliittista valtapeliä täynnä kunnianhimoa ja romantiikkaa, joka saa alkunsa salaperäisestä murhasta ja hyytävästä salajuonesta. 50-luvun Lontoo herää henkiin kutkuttavassa draamasarjassa, joka piirtää loisteliaan ja tyylikkään kuvan maailmasta muutoksen kynnyksellä. (SF Film Fin.)

(lisää)

Videot (1)

TV spotti

Arvostelut (1)

DaViD´82 

kaikki käyttäjän arvostelut

englanti The creators can say what they want, but comparison to the transatlantic Mad Men is undeniably correct, whether they like it or not. Which doesn’t mean that in its style, concept and course (and outcome, in fact), The Hour isn’t much more similar to another series, State of Play, which this is a fifties-style prequel to. What is striking is that this is the type of series that relies purely on the actors (and everybody here acts to the letter) and collective performance, but even so Whishaw steals the show. Despite its slow pace, season one is more riveting than most in this genre; especially the final episode is a masterpiece worthy of glorification. And although season two is equally high quality, it isn’t as consistent. Unlike the Suez Crisis in the first season, here they address universal topics (xenophobia, corruption, fear of nuclear missiles and many more), but perhaps too many and the (in)conclusion shows that. To paraphrase one of the characters from season two “she lured us with a story that she never finished telling". It should be pointed out that the blame lies more on it being canceled than on incompetence of the creators. | S1: 5/5 | S2: 4/5 | ()

Kuvagalleria (74)