Viimeinen päiväkirjan merkintä (5)
Anime - JARO 2018
Tuto sezónu jsem přešel velmi, velmi rychle. Nebylo tam prakticky nic, co mě zaujalo, takže jen velmi stručně:
SLEDUJI a VELMI LÍBÍ
• Hinamatsuri ... Naprostý TOP, nebojím se říct že od začátku roku 2018... Kdo neviděl, koukněte
SLEDUJI a LÍBÍ
• Shokugeki no Soma S03 ... Pochlapili se a předvedli konečně akčnější episody s velmi zajímavým příběhovým zvratem
SLEDUJI
• Nanatsu no Taizai - Imashime no Fukkatsu ... Oproti první sérce nuda, příběh na nic, vedlejší postavy bez významu, zklamání
• Megalo Box ... Takový nepovedený Hajime no Ippo a Samurai Champloo mix, který opařili čajem a četli pohádku před spaním
• My Hero Academia S03 ... Plus Plus Plus Ultra? Minus Ultra Man. Pojďme se kouknout, jak vypadají naše pokoje...
SLEDUJI ale BLBOST
• Steins Gate 0 ... Bohužel, oproti "originálu" je toto pouhý harém s ustavičným brečením
• Sword Art Online Alternative - Gun Gale Online ... Jestli bylo SAO přeceňováno, tak tohle je SH*T... Absolutně o ničem.
• Full Metal Panic! Invisible Victory ... Invisible Story spíše. S S01, S02 to nemá nic společného. Je to bez duše, prázné...
DROP
(1/2 = půlka, mnohdy i méně)
• Moc jsem toho nerozkoukal, takže... Ani sem nezmiňuji.
Z jiné kapitoly: kreslené a hrané seriály:
CARTOONS:
LIVE
• Legion S02 - Naprosto úžasná
• The Expanse S03 - Překonala předchozí
• Westworld S02 - Nekoukat, oproti S01 je to sh*t...
• Marvels Luke Cage S02 - Překvapil, potěšil