Suosikkiohjaajat (10)
Woody Allen
Parhaat elokuvat:
Sota ja rakkaus (1975)
Annie Hall (1977)
Hannah ja sisaret (1986)
Juliusz Machulski
Parhaat elokuvat:
Vabank (1981)
Deja vu (1990)
Sulatetut miehet (1983)
Myslím i jeho bráchu Ethana, ale jeden z mých oblíbených by se mi tu nevešel.
Quentin Tarantino
Parhaat elokuvat:
Pulp Fiction - Tarinoita väkivallasta (1994)
Django Unchained (2012)
Kunniattomat paskiaiset (2009)
Juraj Jakubisko
Parhaat elokuvat:
Istun oksalla ja kaikki on hyvin (1989)
Tisícročná včela (1983)
Pehavý Max a strašidlá (1987)
Emir Kusturica
Parhaat elokuvat:
Musta kissa, valkoinen kissa (1998)
Mustalaisten aika (1988)
Underground (1995)
Federico Fellini
Parhaat elokuvat:
Strada - Tie, La (1954)
Amarcord (1973)
Cabirian Yöt (1957)
Mel Gibson
Parhaat elokuvat:
Braveheart - taipumaton (1995)
Hacksaw Ridge - Aseeton sotilas (2016)
Apocalypto (2006)
Clint Eastwood
Parhaat elokuvat:
Gran Torino (2008)
Million Dollar Baby (2004)
Changeling - vaihdokas (2008)
Z jeho filmů jsem nepobral akorát Man on the Moon a Valmonta mám raději ve Frearsově zpracování (Nebezpečné známosti), je cyničtější. Jinak, co film to perla. Ani bych je nedokázal seřadit od nejlepšího i když samozřejmě kvůli mému vztahu k hudbě miluji Amadea.